Tefal C42706 Renew ON keramische koekenpan 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C42706 Renew ON keramische koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

p*******@g******** 10-03-2023

Bevalt erg goed

Goede pan, Gekocht als vervanger van mijn pannenkoekenpan. Geen moment spijt van gehad. Kinder zijn er ook heel blij mee.

Pluspunten

• goede pan
  • makkelijk schoon te maken
  • brandt niet aan

Chanri 08-03-2023

Goede aanwinst

Ik heb eerder weleens met tefal gekookt maar daarvan heb ik verschillende ervaringen meegekregen, zowel positief als negatief. Bij deze pan kon het dus twee kanten op gaan maar ik ben blij verrast. De pan pakt niet aan, en ik kan er verschillende dingen met gemak in koken. Ook niet een te zware pan, wat dus goed is meegenomen voor het gebruiksgemak!

i**************@h********** 07-03-2023

Fijne koekenpan

Ik ben tot nu toe erg te spreken over deze pan. Ik heb nog nooit eerder een koekenpan gehad met een keramische anti-aanbaklaag en ik moet zeggen dat het goed bevalt. Ik heb er bijvoorbeeld heerlijke kippendijen in gebakken, die mooi krokant en niet droog werden. Ook is de pan perfect voor het bakken van een ei. Ik vind het een fijn idee dat de pannen duurzaam zijn en gemaakt zijn zonder schadelijke stoffen. De Thermo-Signal is ook een handige toevoeging aan de koekenpan.
Enige minpunt is dat de pan niet in de oven kan en ik vind het handvat er een beetje goedkoop uit zien.

Pluspunten

• duurzaam
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• handvat oogt goedkoop
  • kan niet in de oven

Debbie 06-03-2023

Fijne koekenpan

Een hele fijne pan! Deze gekocht omdat mijn andere pannen aan vervanging toe waren. En nu ik deze heb blijkt maar weer dat ik ze veel te laat gekocht heb.
Hele gladde binnenkant die perfect bakt. De thermo spot zie ik weinig verschil in. Deze pan heeft wel iets langer de tijd nodig om warm te worden. Maar eenmaal warm kan de temperatuur van de kookplaat omlaag.
Van gehaktbal tot aardappel en pannenkoeken het gaat allemaal prima.
Ik vind het wel een redelijk zware pan. Maar wil er zeker meer van deze serie

Pluspunten

• Goede anti aanbaklaag
  • Blijft goed warm

Minpunten

• Redelijk zwaar

Oscar1978 06-03-2023

Eindelijk een pan die niet aanbakt

Bakken, bakken en bakken. Zeer goede pan, ligt makkelijk in de hand. Bakt niet aan, en is makkelijk schoon te maken. We hebben er zelfs pannenkoeken in gebakken, ook dat was geen probleem. We meer pannen bestellen uit deze serie.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Goed schoon te maken

d************@g******** 06-03-2023

Mooie kwalitatief hoogwaardige pan

Super pan. De pan is van hoge kwaliteit en ik heb deze gekocht omdat ik een veilige anti aanbak laag belangrijk vindt. Ik heb er al meerdere keren iets in gebakken en het bakt niet aan. Ik denk dat ik hier pannen heb waar ik jaren mee vooruit kan.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Anti aanbak die veilig is

Minpunten

• geen

manon99999 06-03-2023

Goed pan

Deze Tefal Renuw On keramische pan is een hele goede aankoop.
De binnenkant van deze pan is heel bijzonder, hij is heel glad en daardoor is er weinig olie of boter nodig om in te bakken. Bovendien is hij hierdoor heel goed schoon te maken.
Gewoon een goede koekenpan dus.

y************@g******** 05-03-2023

Aanrader

Fijne pan! Het duurt erg lang voor de stip kleurt. Maar dat ligt aan de temperatuur dan is de pan in top werking. Erg fijn. Super goede anti-aanbak laag

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Spot

Minpunten

• Iets wat zwaar

d*************@h********** 05-03-2023

Goede kwaliteit

Blij verrast met de kwaliteit! Goede anti aanbak pan. Stevig. Jammer dat het niet vaatwasser bestendig is
Heeft moderne uitstraling en past in elke keuken. De pan is wel zwaar

Pluspunten

• Antiaanbak

Minpunten

• Niet vaatwas bestendig

Mardootje 05-03-2023

Fijne koekenpan

Ik mocht deze koekenpan testen en daar was ik blij mee.
Deze tefal koekenpan is fijn in gebruik.
Bakt niet aan en het vlees wordt lekker bruin.
Wat ook prettig is makkelijk schoon te maken
Als je een nieuwe koekenpan zoekt is deze Tefal pan zeker een aanrader.

Pluspunten

• Vlees lekker bruin
  • Makkelijk schoon te maken

Leo Logister 05-03-2023

Mooie pan

Tefal levert deze pan in een nette kartonnen verpakking, geheel te recyclen dus. Pan zelf voelt degelijk aan en ziet er goed uit. Op de inductieplaat heeft deze een mooie warmteverdeling en je bakt er dus ook lekker in. De keramische anti-aanbaklaag werkt perfect, mooi glad en na gebruik heel eenvoudig schoon te maken. Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• Duurzaamheid
  • Makkelijk schoonmaken

j*******@l****** 27-02-2023

Heerlijke pan om in te bakken en braden

Heerlijke pan om in te bakken en braden. Daarnaast heel makkelijk schoon te maken.
Erg blij me.

j***********@h********** 27-02-2023

Hele fijne pan

Heerlijke pan, bakt niet aan en nagenoeg geen olie nodig. Werkt heel fijn, handvat blijft koel.

Pluspunten

• Werkt heel fijn
  • Makkelijk schoon

Minpunten

• Geen nog

J Verrijp 26-02-2023

Heerlijke grote pan

Heerlijke grote pan. Moest wel wennen dat je minder boter nodig heb maar dat is alleen positief. Vlees en aardappelen worden lekker bruin. Ziet er mooi uit en is zeer makkelijk schoon te maken. Een aanrader!

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Makkelijk schoon te maken

Kelly83 24-02-2023

Handige, solide bakpan

Wij zijn heel enthousiast over deze pan! De pan is stevig en best zwaar, voelt kwalitatief goed aan. Je hebt maar weinig boter nodig om goed te kunnen bakken.
Omdat de bodem wat dikker is, duurt het wat langer voor de pan goed warm is en het vlees echt mooi bruin gebakken is, maar het verbrandt ook niet zo snel.
Wordt geleverd in een mooie, originele verpakking, die net wel wat kleiner had gekund.
Wat wij vooral heel fijn vinden, is dat de pan super makkelijk af te wassen is!

Pluspunten

• Mooi stevig
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen afneembaar handvat

erp11 24-02-2023

snel heet, en gezond bakken

Heb de braadpan nu enkele dagen in huis, in het weekend gebruik, de pan wordt snel heet en je heb maar weinig boter nodig, wel even bijblijven want het gaat snel maar dan heb je ook een heerlijk stukje gebraden vlees, heb ook aardappelen erin gebakken en dat ging ook hetzelfde, weinig bakboter en snel klaar en lekker bruin gebakken.

Pluspunten

• snel heet
  • weinig boter toevoegen
  • gezond